MAX MÁ DALŠÍ POHÁR. TENTOKRÁT LÍBACÍ.

napsal: Road Plust Track | foto: Getty Images / Red Bull Content Pool

< Takový pohár Max ještě nemá! >, zaznělo nadšeně z kanceláře kdesi poblíž okruhu Suzuka. Dotyčný měl pravdu. Existuje pouze hrstka pohárů, které mají desetiminutové rozborky na YouTube. Ten pro Velkou Cenu Japonska od značky Lenovo je totiž interaktivní a při polibku tlačítka KISS ME se rozzáří do národních barviček svého držitele.

Ještě týden před handoverem na stupních vítězů okruhu Suzuka nadšence polilo horko. Výkonnost formulí Red Bull na singapurské výpadovce značila, že si ten nejrozměrnější líbací pohár může vlastně odvézt i někdo další, a návaznosti na to možná musel technologický tým nakonfigurovat i trošku jiné barvy než modrou, bílou a červenou.

S prvním tréninkem se vše uklidnilo. Max řekl, že by vyhrál tak o dvacet sekund, tak mu budeme věřit, ne? Pole position o půl sekundy. Okay. Triumf stylem start, cíl o . . . 19,4. Okay. Sergio v garáži. Okay. Jsme definitivně zpátky ve starých kolejích. Sledujme ale pozorně kolej číslo dva s neoficiálním názvem „The Best of the Rest“. O pravidelnou linku se zde perou Mercedes, Ferrari a McLaren. V Japonsku to byl poslední jmenovaný a do cíle ještě zbývá šest zastávek…